Jak reklamovat

Zboží vám dorazilo v pořádku, ale nepracuje správně? Nebo vám po čase přestalo fungovat úplně? Máte možnost ho u nás reklamovat – ze zákona do 1 roku od zakoupení.

V takovém případě zboží pečlivě zabalte (balení nemusí být původní) a pošlete ho na adresu:

TM Technik s.r.o., Obchodní oddělení, Křižíkova 70, Brno 612 00.

Ujistěte se prosím, že balení obsahuje:

1) Vadné zboží (kompletní, včetně všech součástek)

2) Reklamační protokol (který popisuje závadu nebo vzniklý problém, kde uvedete i vaše kontaktní informace: e-mail, telefon, adresa)

3) Kopii faktury nebo číslo objednávky (najdete v e-mailu se shrnutím objednávky nebo ve vašem zákaznickém účtu)

4) Číslo účtu (pro vrácení peněz)

Bez těchto náležitostí nemůžeme reklamaci vyřídit.

O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Na reklamaci je zákonná lhůta 30 dní, ale snažíme se, aby vše proběhlo v co nejkratším čase. Pokud se vám doba vyřizování bude zdát příliš dlouhá, lze aktuální stav Vaší reklamace zjistit přímo na obchodním oddělení pomocí níže uvedených kontaktů v provozní době: PO–PÁ 7.30 - 16:00

Tel: +420 605 816 430

E-mail: jmiketukova@tm-technik.cz

V případě oprávněné reklamace Vám proplatíme cenu zboží v plné výši. 
 

Dorazilo Vám jiné zboží, než jste si objednali?

Prosíme, nejprve si zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu). Pokud zboží nesedí, napište nám o tom.  Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží Vám obvykle obratem odešleme.

Julie Mikeťuková
Asistentka obchodního oddělení
+420 605 816 430
jmiketukova@tm-technik.cz