Nejčastější dotazy

1)     Proč se registrovat na e-shopu?

E-shop společnosti TM Technik je určen výhradně obchodním partnerům. Nejste-li zatím naším obchodním partnerem, budeme rádi, když nás budete kontaktovat, nebo vyplňte registrační formulář. Naši kolegové s Vámi nastaví obchodní podmínky. K nákupu v našem e-shopu je nutná registrace. Registrace B2B zákazníka v e-shopu je akceptovaná až po schválení administrátorem. Schválení obvykle trvá méně než dvě hodiny. Zda se Vám tato doba příliš dlouhá, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel: +420 515 500 717.

2)     Jak bych si měl ideálně zabezpečit svůj účet?

Nastavit si bezpečné heslo je velmi jednoduché. Bezpečné heslo je tvořeno alespoň osmi znaky včetně číslic, kombinací malých a velkých písmen a speciálních znaků jako třeba % a # nebo se jedná o heslo velmi dlouhé, složené například ze čtyř nebo pěti slov, která nejsou zavedenou frází.  

V případě, že používáte v jiných službách (LinkedIn, Facebook, e-mail, další e-shopy atd.) stejné heslo, existuje riziko, že se do těchto služeb přihlásí někdo cizí pod vaší identitou. Proto byste neměli používat stejné heslo na více různých účtech.

Víme, že si pamatovat bezpečná hesla pro všechny účty je téměř nemožné, a proto doporučujeme pro správu hesel používat specializovaný program, tzv. správce hesel. 

Například: 1Password, Lastpass, Enpass nebo KeePass.

3)     Zapomněl/a jsem své heslo. Jak mám postupovat?

Pokud si nemůžete vzpomenout na heslo, využijte proces obnovy hesla pod odkazem „Zapomněli jste heslo?“ – je to jediná cesta k jeho změně. Vaše heslo není dostupné administrátoru e-shopu.

4)     Moje e-mailová adresa se změnila. Jak mohu své údaje aktualizovat?

Kontaktní a fakturační údaje nelze v profilu uživatele měnit. V případě, že narazíte na chybu v údajích, nebo pro změnu kontaktních údajů obraťte se prosím na obchodní specialistku:

Julie Mikeťuková
Asistentka obchodního oddělení
+420 605 816 430
jmiketukova@tm-technik.cz

5)     Mám technický dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?

S dotazy na konkrétní zboží (způsob zapojení, správné uvedení do provozu, technické parametry, řešení závad, opravy, servis měřicích přístrojů aj.) vám rádi poradí naši technici:

Servisní technik Martin Šeplavý

Martin Šeplavý
Servisní technik
+420 736 473 790
mseplavy@tm-technik.cz

Servisní technik Dušan Rybár

Dušan Rybár
Servisní technik
+420 730 870 194
drybar@tm-technik.cz

Zároveň v detailu každého produktu naleznete záložku „Dotaz na produkt“. Vyplněním formuláře zašlete svůj požadavek na obchodní oddělení.

6)     Potvrzení objednávky. Kdy ho obdržím?

Potvrzení objednávky obdržíte e-mailem hned po jejím vytvoření. Pokud toto potvrzení neobdržíte nejpozději do 1 hodiny od vytvoření objednávky, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese jmiketukova@tm-technik.cz. Problém nedoručení potvrzení ihned prověříme.

7)     Jaký dopravce mi zboží doruči?

Je-li všechno zboží z Vaší objednávky dostupné skladem, expedice zboží probíhá většinou do jednoho pracovního dne. V případě, že jste si objednali zboží i s kalibraci, doba odesílaní se prodlužuje o 3 pracovní dny. Zboží Vám zašle náš smluvní partner GLS v rámci ČR i SR obvykle do 3-4 pracovních dnů. Zároveň si vyhrazujeme právo sami změnit přepravní službu, v případě, kdy to budou vyžadovat okolnosti nutné k včasnému doručení zboží. Do zahraničí mimo SR nedoručujeme.

8)     Kam mužů zaslat své připomínky, dotazy a návrhy na zlepšení?

Uvítáme veškeré Vaše připomínky a návrhy, které nám pomohou zlepšit funkce našeho e-shopu.

Kontaktujete nás:

Kristýna Pietropaolo
Obchodní asistentka
+420 737 990 214
eshop@tm-technik.cz

  

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Kontaktujte nás na email: eshop@tm-technik.cz